130. 2018

Štvrtok 10.5.

Dnes som si urobila shopping day. Nie taký obyčajný. Žiadne potraviny, drogéria a podobné hlúposti do domácnosti. Nakúpila som handry pre seba. Tri kusy. Keď som ich fotila, prihodila som aj tričko, ktoré som kúpila ešte minulý týždeň. Už som ho síce stihla oprať, ale oblečené som ho zatiaľ nemala. K tomu tričku ešte toľko, že má na prednej časti aplikáciu. Budem oznamovať svetu, že milujem leto. Love summer! Veď je to pravda, prečo sa mám za to hanbiť? Kto by ho nemal rád. S tričkom sa môžem zaradiť do radu amerických dôchodkýň, ktoré takéto veci nosia bežne. Ja som sa musela dosť hodnú chvíľu presviedčať, že si ho mám naozaj kúpiť. Nakoniec ma o tom presvedčila jeho cena a hlavne tá tenučká jemná bavlna, z ktorej je vyrobené. Nemyslím si, že keď v ňom vybehnem do neďalekého Lidla na nákup, že to bude ostatným nakupujúcim prekážať. A na dôvažok, keď sa mohla Zuzana K. vyzliecť a hrať posteľnú scénu v nedávno natočenom filme, prečo by som si ja nemohla obliecť tričko s aplikáciou?